Všeobecné podmínky - BALTIMORE Hokejový kemp Radka Gudase (21.-27.7. 2025)
Pořadatel: Baltimore activities s.r.o. / IČ 17403758 / V Zahradách 1867, Beroun-Město, 266 01 Beroun
Věkové kategorie:
Mladší: ročníky narození 2015-2017 (možné výjimky po domluvě)
Starší: ročníky narození 2009-2014 (možné výjimky po domluvě)
Termín konání: 21. - 27. 7. 2025
Místo konání: Beroun
Maximální kapacita:
-
Mladší skupina: max. 30 dětí
-
Starší skupina: max. 30 dětí
Celkem: 60 hráčů
Varianty kempu:
-
Příměstský: 8:00 - 16:00 (přesný čas dle tréninkového rozpisu)
-
S ubytováním
Cena:
-
Bez ubytování: 15 800 Kč
-
S ubytováním: 22 900 Kč
Platby:
-
Záloha bez ubytování: 9 000 Kč (splatnost do 20.6. 2025)
-
Záloha s ubytováním: 13 500 Kč (splatnost do 20.6. 2025)
Pokud nebude záloha uhrazena do stanoveného termínu, bude rezervace automaticky zrušena.
Doplatek bez ubytování: 6 800 Kč (splatnost do 14.7. 2025)
Doplatek s ubytováním: 9 400 Kč (splatnost do 14.7. 2025)
Způsob platby: Bankovní převod - číslo účtu: 6360104329/0800
Po přijetí přihlášky bude vystavena faktura s platebními údaji a zaslána na uvedený e-mail.
Stornovací podmínky:
6 týdnů před začátkem: plná cena vrácena
5 týdnů před začátkem: storno poplatek 25 %
4 týdny před začátkem: storno poplatek 50 %
3 týdny před začátkem: storno poplatek 80 %
2 týdny a méně před začátkem (včetně zdravotních důvodů): storno poplatek 100 %
Ukončení tábora v jeho průběhu: storno poplatek 100 %
V případě, že přihlášený účastník zruší registraci, ale zajistí náhradníka, který se řádně přihlásí a uhradí plnou cenu, nebudou původně přihlášenému účastníkovi účtovány žádné storno poplatky.
Zrušení registrace lze provést pouze písemně nebo e-mailem na adresu olga.tenkratova@zsbaltimore.cz. V případě e-mailu je nutné potvrzení o doručení ze strany organizátorů. Za den zrušení registrace se považuje den, kdy bylo oznámení doručeno organizátorům.
Kontaktní osoba: Mgr. Olga Tenkrátová - 732 273 417